Dosarul a fost înregistrat pe rolul Parchetului Caracal miercuri dimineaţa, iar procurorii fac cercetări, in rem, pentru „neîndeplinirea îndatoririlor de serviciu ori îndeplinirea defectuoasă în timpul îndatoririlor de serviciu”.
Potrivit unor surse din cadrul CFR, anchetatorii verifică încărcătura garniturii, viteza cu care trenul circula pe acea porţiunde de cale ferată unde limita maximă era de 70km/h, dar şi dacă angajaţii Autorităţii Feroviare, instituţie abilitată să verifice starea tehnică a garniturilor, dar şi încărcătura acestora, şi-au îndeplinit corespunzător atribuţiile de serviciu.
Traficul feroviar pe magistrala 900 rămâne închis şi miercuri, între Caracal şi Drăgăneşti-Olt.
Potrivit prefectului de Olt, Florin Homorean, marţi au fost ridicate de pe şine trei dintre cele cinci vagoane căzute pe şine, iar miercuri se goleşte grâul din celelalte două pentru a putea fi eliberat un fir de circulaţie.
23 de trenuri de călători care circulau pe ruta Caracal-Drăgăneşti –Olt au fost anulate. Patru garnituri circulă acum pe trasee deviate, iar alte 16 trenuri de călători circulă cu transbordare între cele două gări. Potrivit unor surse din cadrul CFR, miercuri, trenurile de călători care circulă pe această rută au cumulat întârzieri de 800 minute.
Deviate pe trasee ocolitoare sunt şi 30 de marfare care erau programate pe această rută.
Un tren marfar cu 37 de vagoane încărcate cu cereale a deraiat între Stoeneşti şi Drăgăneşti-Olt, judeţul Olt.
Preşedintele Uniunii Teritoriale a Sindicatului Mişcare Comercial, Regionala CFR Craiova, Cristi Caţilă, declara, marţi, că anchetatorii au descoperit că garnitura a sărit de pe şine pentru că ar fi avut o încărcătură prea mare.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!