Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei a implementat în octombrie 2022 Platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale la nivel național (POSF), iar acum a anunțat că s-a lansat și robotul Eva.
ANRE spune că în doar zece zile consumatorii au transmis către Eva, asistentul virtual, aproximativ 1.500 întrebări legate de utilizarea POSF, procesul de schimbare a furnizorului, de contractare și informaţii generale cu privire la sectorul energiei.
„De acum, performanțele asistentului virtual Eva, în ceea ce privește acuratețea răspunsurilor oferite precum și interacțiunea generală a acestuia cu utilizatorii POSF, s-au îmbunătățit considerabil întrucât foloseşte un nou algoritm de învăţare, ChatGPT cum mai este cunoscut, furnizat de celebra platformă OpenAI.
Integrarea asistentului virtual Eva cu GPT conduce la posibilitatea de a răspunde într-un grad ridicat de acurateţe la întrebările, curiozitățile și chiar la problemele utilizatorilor POSF. Astfel răspunsurile oferite sunt detaliate, fiabile și acolo unde este cazul, asistentul virtual Eva îndrumă către instituțiile abilitate a oferi ajutor consumatorilor finali dacă întrebările adresate vizează subiecte din sfera altor instituții”, transmite ANRE.
Directorul ANRE, Dumitru Chiriță, este convins că asistentul virtual Eva mai are nevoie de perfecționare, dar din testele efectuate „am constatat că răspunde cu o acuratețe ridicată la întrebările primite până în prezent”.
„În vederea operaționalizării platformei, am aprobat prin Ordinul nr. 3/2022 cu modificările ulterioare, Regulamentul privind organizarea și funcționarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale şi pentru contractarea furnizării de energie electrică şi gaze naturale (Regulament POSF). Momentan, în POSF sunt înregistrați 34.947 de clienți finali care şi-au făcut cont de utilizator”, mai spune Chiriță.
Trimite articolul
XCe decadere a oamenilor auzi tu sa vb cu un BOT. O sa moara și IA.