Vezi aici Proiectul său, care are ca obiectiv aducerea unui succesor pentru celebrul model Dacia 1300, dar adaptat la cerinţele de design şi dotări ale vremurilor noastre. Modelul Sentry va fi electric.
La întrebarea: De ce a decis să îşi îndrepte atenţia către un succesor pentru 1300? Românul a spus că modelul 1300 a avut un impact major în secolul trecut pentru România fiind un simbol pentru brandul Dacia, iar acest lucru îl motivează să aducă un succesor pentru el.
“Obiectivul meu este să aduc un urmaş pentru acest model de legendă”.
Sursa: Mediafax
Trimite articolul
XBai, mai lasati visatul si faceti ceva. Daca intru cu bicicleta intr-un logan, moare soferul. Nu tot faceti planuri, in veci nu o sa vad masina asta in trafic. Asa-i păeste tot in tara asta. Doar visam si facem planuri…Autostrazi, masini sf, dar in realitate avem gropi si coji…
-
Tu esti din evul mediu ??? nu de alta dar exact asa afirmau si mai marii acelor zile…. nu mai visati mai oameni !!! si astfel omenirea a mai stat in ignoranta sute de ani crezand ca exista dinozauri pe luna si ca pamantul e buricu universului , esti atat de ignorand incat nu stii ca pana si amarata aia a ta de bicicleta de care amintesti , la inceput a fost doar in visul unor oameni , ca dupa multa visare si imaginatie a inceput incet incet sa apara in mod real , si aupa alte visari si alte gandiri a ajuns in faza de azi , iar dupa alte visari cine stie ce modificari ii va mai fii aduse
-
Eu sunt din evul mediu??? Tu te uiti cum evolueaza, hai sa nu zic vestul, tarile din fostul bloc comunist? Ai vazut la bulgari cate schimbari sunt? Acu-s 15 ani umblau cu magarii prin Sofia, acuma au centura de neam de neamul tau de la maimuta incoace nu viseaza. Despre ce vorbim? Ai fost prin cehia, polonia? Imi spui ca sunt din evul mediu? Din cauza celor ca tine suntem unde suntem, visati cu ochii deschisi pe bani grei… Doar proiecte si consultanta, lucruri care in veci nu se finalizeaza. Prea multi excroci si trantori in tara asta, si nimeni nu face nimic concret…
-
fiidca nu sunt doar plangaciosi si bocitoare poate…fiindca au si persoane cu cojones si curaj sa schimbe lumea din jurul lor, nu doar sa ii bage de vina….asta stie orice tantalau
-
-
-
Ca avem coji, nu suntem noi de vina, avem ceea ce ne permitem din cauza unora care ne vor cu salarii mici. Restul e tam-tam
-
Nimeni nu “te vrea cu salar mic”! Mai terminati cu prostiile astea si acceptati ca totul se intampla din cauza neamului romanesc care asteapta sa i se ofere in lov sa ceara si sa ia. Daca lumea accepta sa lucreze pe 300 euro pe luna doar nu o sa vina directorul sa spuna “hai ca va dau 2000 ca imi place de voi”. Treaba oricarei afaceri e sa aibe profit nu sa dea bani in toate directiile. Daca oamenii nu ar accepta salarii mici, firmele vor majora salarile pentru ca nu pot functiona fara oameni. Simplu ca bunaziua, asa au ajuns toate tarile dezvoltate sa aibe salarii mari. Dar la noi nu se poate pentru ca daca 10 refuza sa lucre pe 300 apar alti 30 care accepta, ca asa e romanul..
-
pana sa ajungi sa pui visul in practica trebui sa treci peste o gramada de pasi la care trebuie sa ai noroc si viteza de executie ca mai sunt inca 100 cu ideea ta
Mai se sa gandeasca cei in cauza cum sa fabrice Dacii care sa aiba 5 stele la testul EURO NCAP nu ca cele de acuma. Nu (facelifturile) adica frumusetea sa conteze ci salvarea vietii persoanelor din masina in caz de accidente ………….
Frumos proiect!
Mult succes!
-
Promil comentariy care sa laude eforturileproiectantului. Intradevar e un proiect foarte frumos si garantat aceasta persoana a muncit mult. Bravo. Totusi invidia celor de mai sus e mare.
Daca veti cauta bine sunt sute daca nu mii de astfel de proiecte facute de pasionati. Cata au fost realizate? 0 . De ce? Pentru ca romanul stie sa isi faca planuri dar nu sa le si puna in practica. Pariez pe ce vreti ca acest proiect va ramane doar un design frumos.
Arata bine, dar tehnic, accesul in fata e aproape imposibil iar la capitolul siguranta, unde ii roade pe multi, stalpul central “frant” la mijloc cu siguranta nu va ajuta la nimic. Ramane un proiect frumos, desi, contrar titlului “click bait”, nu va intra in fabricatie. In primul rand n-am vazut nimic oficial din partea dacia/renault pe tema asta, daca erau interesati, ar fi spus ceva. Asadar, felicitari autorului pt exercitiul frumos de design!