BUCUREȘTI. Groupe Renault a anunţat, într-un comunicat de presă, planul său de transformare, care are ca scop realizarea unor economii de peste 2 miliarde de euro, pe parcursul a trei ani şi punerea bazelor unui nou model de competitivitate.
Una dintre măsurile care afectează angajaţii priveşte ajustările forţei de muncă, Grupul renault anunţând că se angajează să se asigure că acestea se desfăşoară printr-un dialog cu partenerii sociali şi cu autorităţile locale. „Acest proiect de ajustare a forţei de muncă urmează să se bazeze pe măsuri de recalificare, mobilitate internă şi plecări voluntare. Acesta se va întinde pe parcursul a trei ani şi va viza aproape 4.600 de posturi în Franţa, la care se adaugă reducerea cu peste 10.000 de alte posturi în restul lumii, unde Grupul este prezent”, se arată în comunicat.
„Modificările planificate sunt fundamentale pentru a asigura sustenabilitatea companiei şi dezvoltarea acesteia pe termen lung. La nivel colectiv şi cu sprijinul partenerilor noştri din Alianţă, ne vom putea atinge obiectivele şi vom face din Groupe Renault un jucător major în industria auto în anii următori. Suntem pe deplin conştienţi de responsabilitatea noastră, iar transformarea planificată poate fi realizată doar cu respectarea tuturor părţilor co-interesate ale Grupului nostru şi printr-un dialog social exemplar”, a declarat Jean-Dominique Senard, preşedintele Consiliului de Administraţie al Renault.
Planul mai urmăreşte eficienţa sporită a funcţiilor suport şi reorientarea activităţilor pentru o mai bună alocare a resurselor. Această reorientare asupra activităţii de bază a Grupului printr-o modificare în domeniul său de activitate va fi în special axată pe o parte din reţeaua de distribuţie RRG integrată în Europa şi pe transferul pachetului de acţiuni deţinut de Groupe Renault la Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) din China către Dongfeng Motor Corporation şi încetarea activităţilor cu vehicule termice, sub marca Renault, pe piaţa chineză.
Aceste planuri vor fi prezentate organismelor reprezentative ale angajaţilor în conformitate cu reglementările aplicabile.
Costul estimat al implementării acestui plan este de 1,2 miliarde euro.
Trimite articolul
Xce lovitura? era de asteptat sa se scape de romania prima oara
Probabil este vorba si de sistarea lucrariilor din RBC Bucuresti unde urmau sa se construiasca inca 2 cladiri
Raul a fost facut…..in contextul scaderii vanzarilor grupului Nissan-Renault, Rroumenica se va linge pre bot de productia din tara ! Plus inexistenta autostrazii cerute de Renault…..dom’ Catzu, ai belit-o, scad veniturile !
De-abia astept sa urle de foame vitele cu #staiacasa
Si uite-asa francezii, care totdeauna s-au bucurat sa ne dea cate un sut sau cate un tun economic, dupa ce au vandut Romaniei patentul Renault acum si-l iau inapoi . Si probabil vor lasa in urma o fabrica pe marginea prapastiei a carei piata de desfacere au furat-o odata cu semnarea acelui Joint-venture pagubos pentru romani, cum aktfel ?