Studiul, care a fost realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel urban, cu 989 respondenți, utilizatori de internet, 18-32 ani, nivel de educație mediu și ridicat, mai arată că aplicațiile disponibile pe telefonul mobil sunt utilizate, în medie, 2,4 ore pe zi.
Referindu-ne la timpul alocat Facebook-ului, 85% dintre Mileniali afirmă că petrec zilnic peste jumătate de oră pe această rețea de socializare. În medie, ei stau pe Facebook 2,6 ore pe zi. 71% dintre ei declară că își petrec peste jumătate de oră în fiecare zi în fața micului ecran. Media zilnică este, în acest caz, de 2,1 ore.
Majoritatea milenialilor (62%) sunt zilnic și pe Youtube, media de timp petrecută zilnic pe acest canal fiind de 1,5 ore. Imediat după Youtube se regăsește Instagram, cu 0,7 ore.
“Informațiile conținute de ziare și reviste nu prezintă mare interes în rândul acestei categorii de public. Dacă acești tineri susțin în procent de 72% că nu citesc deloc ziare și reviste tipărite, observăm că nici publicațiile online nu se bucură de niște cifre extraordinare”, afirmă Lăcrămioara Loghin, managing director Exact Business Solutions. Astfel, 43 % dintre Mileniali nu citesc presa online deloc. 33 % desfășoară zilnic această activitate într-un interval de sub 30 de minute, în timp ce un sfert dintre tinerii analizați în cadrul studiului declară că revista presei le ia mai mult de 30 de minute în fiecare zi. O medie zilnică se situează în acest caz la 0,5 ore.
LinkedIn, Pinterest și Twitter înregistrează cea mai mică medie a minutelor alocate zilnic de Mileniali: între 6-12 minute.
Citiți principiile noastre de moderare aici!