BUCUREŞTI. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă că şase asocieri de firme sunt interesate să realizeze bucata de autostradă care lipseşte între Nădlac şi Sibiu, respectiv sectorul de 9,13 kilometri dintre Lugoj şi Deva. Aceasta este a doua solicitare de oferte, după ce prima a fost abandonată de firmele interesate.
„Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii agenți economici: Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o., AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.), Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S., Asocierea MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S – Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş., MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI, Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.”, anunţă reprezentanţii CNAIR.
Aşadar, un amalgam de firme din România, Grecia şi Turcia intră în cursa pentru cei 9,13 kilometri de autostradă, dintre care pe lungimea de 2,13 kilometri va fi nevoie de forarea unor tuneluri.
„Valoarea estimată a contractului este între 2.283.776.512,23 și 2.593.236.211,75 lei fără TVA, iar sursa de finanțare este PNRR. Termenul de finalizare prevăzut este 11 luni proiectare și 34 de luni execuție, conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire. Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și finalizarea lucrărilor pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat”, anunţă cei de la CNAIR.
A doua oară
După cum spuneam, această solicitare de oferte este a doua din ultima perioadă, în toamna anului trecut fiind lansată prima astfel de procedură. După analiza celor nouă oferte, s-a stabilit că una singură respectă documentaţia de atribuire, respectiv cea depusă de asocierea MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI-Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Ulterior, cele două firme au renunţat la contract. Cu toate acestea, companiile turceşti s-au înscris şi la această a doua solicitare de oferte. Doar că, de această dată, nu au mai intrat în asociere, ci au trimis fiecare propria ofertă.
Până la sfârşitul verii ar trebui să aflăm care dintre ofertele primite de CNAIR sunt conforme, urmând ca doar acelea să intre în cursa pentru contractul care ajunge la aproape 2,6 miliarde de lei.
Trimite articolul
XGherasime, ai vrut să bagi articolului un titlu a la mitici.. și ai reușit. Păcat