„Această nouă investiție va reprezenta un nod rutier important care va conecta Oradea la autostrada A3, asigurând o circulație fluidă în zonă, precum și accesul la viitorul centru logistic intermodal”, transmite Florin Birta, potrivit Bihon.ro.
Valoarea proiectului se ridică la circa 11,5 milioane de euro, iar în cadrul sunt prevăzute trei mari obiective:
Pasaj peste sensul giratoriu, în zona parcului industrial, amplasat pe DN1, cu o lungime de 1.043 de metri;
Drum colector cu o lungime de 2.220 m, care se va intersecta cu drumul de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș;
Drum de acces, lung de 665 de metri, care va începe din intersecția cu drumul colector și va ajunge până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal.
FOTO: BIHON.RO
Trimite articolul
XPasajul asta sigurat va fluidiza traficul , nu ca si noul sens girator construit intre Arad si Vladimirescu. Si acum dupa ce s-a deschis sensul girator sunt cozi infernale pe DN7 atat dimineata cat si seara. Am zis de la inceput si eu si multi altii ca acest sens girator nu rezolva problema traficului infernal din acea zona, dar nu ai cu cine. Unde nu e cap vai de picioare !! Sa nu uitam si de inclinatia lui imensă. Poate cel mai inclinat sens girator construit pe un drum european . Un epic fail si subiect de caterincă pt șoferii profesioniști care străbat țările din zona asta a Europei !
-
Giratoriul ala nu e facut sa fluidizeze circulatia pe dn7 din punctul meu de vedere traficul greu ar trebui restrictionat prin centrul vladimirescului ar trebui facut o bretea de 2 sau 3 km pe la combinatul chimic catew arad siria !giratoriul de acolo e facut pt conectarea cartierului via carmina si e facut din fonduri private nu din fondurile cnair!ca are inclinatie iar e ok nu e facut pt trafic greu din contra pe acolo ar trebui reatrictionat si s ar fluidiza traficul un pic!
-
Ai partial dreptate, doar ca 2 lucruri mici nu se potrivesc : 1) In coloanele mari de dimineata si seara poti numara tirurile pe degetele de la o mana. Marea majoritate a celor blocati sunt locuitori din zona sau valea Muresului, deci navetisti. 2) Daca faci ceva din fonduri private asta nu iti da dreptul sa iti bati joc de un drum european / national existent. O centura pt Vladi este ceva SF pt ca asa cum s-a anuntat acum cateva zile , miticii au uitat din nou jud Arad din alocarile bugetare.
-
👍👍👍
-
-
La noi a fost tot alaiul pentru un sens giratoriu, amenajat din fonduri private, Oradea, își face terminal intermodal, cu pasaj, centura în regim de drum express prin acea zonă a orașului… In 10 ani, Oradea le va cam lua fata si Timișorenilor, ca vad ca trag tare, noi rămânem satul dintre cele 2 orase…
La Oradea se fac autostrăzi, iar noi ne jucam cu puța-n praf, nu batem pasul pe loc, mergem cu spatele înapoi.
-
Ai dreptate!
Din păcate, ASTA ȘI-AU DORIT arădenii (atât cei care au venit la vot, cât și cei care au stat acasă), ASTA AU…!!!Și nu, nu-mi spuneți ca nu stiau ca și cu Bibarț e tot “apă de ploaie”, că dacă știi atâția ani cum a fost de “mirific”cu Falcă, trebuie să fi “munte de naivitate” (ca să nu spun “de prostie”…) să crezi că o slugă a “jupânului” Falcă și restul camarilei acestuia, ar putea fi mai DEDICAȚI Aradului și cetățenilor acestuia, decât a fost nesimțitul ăla! 😣
Vorba lui Dragoș Pătraru: să faci (să alegi) de 10 ori, un lucru (persoană/clasa politică), LA FEL, și să crezi că REZULTATUL POATE FI DIFERIT (!!!), înseamnă “să nu fi cu toate țiglele pe casă”!😯
La noi în “meltenia”….efectiv nu mai avem nevoie de fluidizare trafic,de pasaje subterane sau paracri subterane S,F. în Piața Avram Iancu…sau Podgoria,nu mai vrem nimic ,că i bine si asa…nu vrem sa depasim Vasluiul sau Băicoiul…