În perioada 8 iulie – 9 august, pe Drumul Național 7 Pitești-Sibiu, pe tronsonul kilometric 242+600 metri – 250, în zona localității Boița, județul Sibiu, traficul rutier se va desfășura pe rute ocolitoare. IPJ Arad transmite că ocolirea segmentului de drum închis se face astfel: autovehiculele cu masa totală maximă autorizată > 7,5 tone, aflate în tranzit – Pentru relația București – Veștem (Sibiu) și retur, prin București → A3 → Ploiești → DN1A → Brașov → DN 1 → Veștem – intersecție cu DN 7; Pentru relația Pitești – Brașov și retur prin Pitești → DN73 – A3 → Râșnov → Brașov; Pentru relația București – A1 Simeria (precum și zonele de vest, centru și nord ale țării) și retur, prin București → A1 → Pitești → DN7 → Râmnicu Vâlcea → DN67 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1.
Totodată pentru această relație sunt propuse și următoarele variante alternative: București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1; București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Drobeta Turnu Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1.
„Autovehiculele cu masa totală maximă autorizată < 7,5 tone pot utiliza ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7. Participanții la trafic sunt rugați să urmărească indicatoarele rutiere din această zonă și să utilizeze și variantele de traseu propuse pe următoarele relații: Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și retur; Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur”, transmite Poliția.
În perioada restricției de circulație, au fost stabilite intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 –17:00, în care executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localitățile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.
„De asemenea, tot sub supravegherea constructorului, pe perioada instituirii închiderii circulaţiei pe sectorul de drum menţionat anterior, va fi permis accesul autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară, precizate la art.32 alin 2 lit. a) şi b) din OUG 195/2002, precum și autovehiculelor speciale de transport pacienți. Concomitent, au fost demarate acțiuni pentru permiterea accesului pe DN10 Buzău – Brașov, a autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată de până la 30 de tone. Măsura de închidere a circulației rutiere a fost instituită, zilnic, în intervalul orar 06:00 – 20:00, pentru derularea lucrărilor de defrișare versant, ce se impun a fi executate premergător construcției autostrăzii Sibiu – Pitești”, mai menționează oamenii legii.
Autoritățile au realizat și o hartă interactivă a rutelor ocolitoare, disponibilă la adresa shorturl.at/OII5t
Trimite articolul
XDar la “A1” zona Margina Cosava Cosevita de ce tot lucra de peste 6 luni!? 3 ore am facut pe o portiune de cativa km numita “A1”. Acuma-s cica eroi, ca au inchis Valea Oltului !?!??! Ca is alegeri si ei, eroii nu le pasa de voturi ci de binele tarii si de banii de la firmele de constructii si gaz lichefiat samd, bineinteles
Tot timpul inainte de alegeri incep lucrari de mantuiala peste tot ii tipic. Nu conteaza calitatea ci furtul din banul public
Politicienii nostri, ministrul Grindeanu, presedinti de CJ, primari, sunt pasionati de lucrarile de drumuri si strazi. Banii izvorasc din piatra seaca. Se toarna straturi mai subtiri ca in proiecte, se inlocuieste piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la 1/2 din pret. Economiile se impart frateste intre politicieni si constructori. Durabilitatea drumurilor este mai mica, dupa 1-2 ani sunt necesare alte lucrari, alte fonduri.
-
Imi place optimismul tau. Cu 1-2 ani… Majoritatea cedeaza in cateva luni.