Astfel, pentru mulţi români a devenit un produs de lux, iar unii retaileri au început să-şi protejeze produsele de lux, fie ele produse alimentare de bază, închizându-le în cutii de plastic, scrie ZF.
„Este un efect al sărăcirii populaţiei, al scăderii puterii de cumpărare şi o dovadă a faptului că supermarketurile şi hipermarketurile au ajuns pentru o parte din populaţie ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros, în acest caz pe o conservă, un pateu sau un jambon“, spune analistul economic Adrian Negrescu.
Negrescu consideră că protecţia retailerilor vine şi după ce s-a constatat o creştere a numărului de furturi pe fondul implementării caselor de marcat self-service. De altfel, menţionează el, anumite produse, chiar dacă nu au o valoare mare, au devenit importante din perspectiva logisticii şi acoperirii acestor pierderi.
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
XZilele trecute la incasare la Profi , casierul a dat jos eticheta anti furt de pe o caserola de carne de porc.
Nu am fost niciodata mai confuz sa vad asa ceva pe un produs.
Asta pe langa faptul ca in aproximativ un an am vazut cresteri de pret nesimtite la cam tot.
Exact ca pe vremea lui nea Nicu. Si de ce e mai bine acum?
Doar o simpla verificare si descoperi ca la noi pretul este mai mult decat dublu. Si ca de obicei diferente de pret de la un magazin la altul. Oare meritam sa fim tratati astfeo?
-
Preturile sunt exagerate, acelasi unt President la noi e cu 50%+ fata de alte tari.