ORADEA. Potrivit Bihon.ro, sancțiunea a fost aplicată de CJPC Bihor, care s-a autosesizat, în urma prezentării pe rețelele sociale a cazului consumatorului care a avut surpriza neplăcută de a găsi un melc în meniul kebab achiziționat de la fast food-ul Mesopotamia – punctul de lucru Lotus Oradea.
Ca atare, o echipă de comisari a efectuat cu celeritate o acțiune de control la locația menționată, urmând a fi demarate controale și la celelalte trei puncte de lucru din Oradea, ale operatorului economic, pentru a preîntâmpina astfel de situații regretabile.
La sediul din mall-ul Lotus Oradea s-a verificat respectarea, de către operatorul economic, a condițiilor prescrise și declarate, pornind de la produsele finite, materiile prime utilizate, constatându-se nerespectarea cerinței de a folosi, în cadrul serviciilor prestate, numai produse și proceduri sigure.
CJPC Bihor a constatat că prestatorul deține un spațiu separat pentru curațat/spălat legume și salată, operațiuni efectuate de angajați, situația descrisă de consumator putând fi rezultatul nerespectării unor proceduri sigure.
Protectorii Consumatorilor au mai constatat prepararea de chifle și clătite într-un spațiu neadecvat, practic în spațiul de depozitare a produselor alimentare preambalate tot aici existând baxuri cu tacâmuri și frigiderul pentru drojdie.
Altă deficiență se referă la faptul că nu este ținută o evidență care să permită trasabilitatea materiilor prime, a cantităților utilizate într-o zi, ridicându-se suspiciunea folosirii acestora pe parcursul mai multor zile, inclusiv a calupului de 20 kg carne de curcan utilizată la preparatele tip kebab, shaorma.
„Drept urmare, operatorul economic a fost sancționat cu amendă contravențională în cuantum de 20.000 lei, fiind oprite definitiv de la comercializare produse în valoare de circa 13.000 lei”, a declarat Giani Bura, comisar șef adjunct la CJPB Bihor.
Instituția roagă consumatorii bihoreni care constată sau au cunoștință despre astfel de situații să se adreseze cu o reclamație CJPC Bihor, fie prin completarea formularului de reclamații, pe site-ul www.anpc.ro, fie personal, la sediul din Oradea, str. Evreilor deportați, nr. 4A1.
Trimite articolul
XAm nimerit si eu dar oribil de scârbos intr-o zi la kfc dezgustător .jalnic totusi am făcut o sesizare șefului si o sesizare scrisă OPC-ului.
Scârbos de mirositor chiar îngrozitor.
Na inteles bine omul. Melcul era din reteta, la rubrica scrisa mic in meniu…
-
N-a*
-
da. asta era important din mesajul omului.
ca nu a scris “na” despartit.
-
Si melci sunt comestibili, mai lăsati-o mai moale cu controalele, gongile din meniu trebuie ținute în bucătărie să fie proaspete sau chiar vii, când le pun la gătit !
Mizeria care duce spre indiferenta se numeste jeg de prima calitate?????
Dar muncarea care îți pute gura mâncând de la kfc devine o mâncare pentru porciiii
Si nebuni care lucra sunt dea dreptul porciii
Nu va obliga nimeni ca sa va dati “disco”, si sa mancati la restaurante de fitze! Eu, nu mi-am mai pus piciorul intr-un astfel de local, de mai bine de 25 de ani!
Francezii ar veni buluc sa manance melcii aia :))))
Melcul acela a fost de la salata cel mai probabil nu sa spălat bine și a rămas pe acolo săracul 😂👍