Potrivit Bihon.ro Victima, K.B., spune că a comandat un taxi prin aplicaţia Clever, pentru a merge la autogară, de unde s-a dus la Salonta. Șoferul autoturismului cu numărul BH-10-ZYH i-a indicat să pună genţile cu cumpărături pe bancheta din spate. La destinație, femeia a achitat cursa prin Clever și a urcat în autobuz.
„Şoferul a venit după mine să mă cheme să văd „ce am făcut” cu mașina. Văzând că am udat bancheta mi-am cerut scuze și l-am asigurat că este doar apă, nu e un lichid care să păteze sau să deterioreze bancheta”, spune femeia.
De aici încolo, lucrurile au degenerat. K.B. spune că şoferul a ridicat tonul și i-a cerut între 50 și 80 de lei pentru curățarea banchetei.
„I-am comunicat şoferului că nu o să îi dau numerar, să meargă la o spălătorie să ceară curățare și factură, să demonstreze că din cauza mea a avut costurile xxx și să solicite celor de la Clever să îmi retragă banii de pe card, din moment ce și cursa a fost plătită prin card bancar”, a reacționat femeia.
Nemulțumit de răspuns și ofertă, șoferul a urcat din nou în autobuz.
„Mi-a apucat geanta, a luat-o cu el și a pus-o în ușa mașinii, poziționându-se între mine și geantă, împiedicându-mă să o recuperez. Între timp mă înjura, mă făcea curvă, nesimțită, proastă și mă amenința că cheamă poliția și face plângere la poliție împotriva mea pentru distrugerea proprietății şi mă amenința că nu mă lasă să plec spunându-mi «nu mergi tu niciunde curvo, că îți țin bagajul la mine»”.
Profitând de neatenţia şoferului, femeia și-a recuperat geanta și a dat să urce în autobuzul de Salonta, însă șoferul i-ar fi sărit în cale, cu alte injurii și amenințări.
„Am început să urlu că nu are dreptul să mă rețină, să mă împiedice să plec sau să îmi rețină bagajele. Când am început să țip acesta s-a speriat și a început să zică să nu țip, că nu mă oprește și s-a dat la o parte ca să mă pot urca în autobuz. Apoi a urcat după mine și a început să mă amenințe cu bătaie spunând «îți sparg dinții nemernico, îți dau niște șuturi în cur de rămâi acolo, doar să te mai prind prin Oradea»”, povestește K.B..
Călătorii i-au cerut șoferului de autobuz să pornească, chiar dacă mai erau câteva minute până la ora stabilită.
Citeste articolul complet pe Bihon.ro
Poziția oficială a companiei Clever, transmisa redactiei Aradon.ro, este:
“La Clever, suntem permanent preocupați de calitatea serviciilor de mobilitate oferite prin intermediul aplicației, fie că este vorba despre serviciul de taxi sau cel de transport alternativ. De aceea, ne implicăm continuu pentru a ne asigura că standardele promise, deopotrivă pasagerilor și șoferilor, sunt respectate. Nu acceptăm abateri de la aceste standarde și nu facem compromisuri. Monitorizăm și evaluăm în timp real părerile clienților, instruim periodic șoferii pentru îmbunătățirea serviciilor pe care le prestează, și luăm măsuri atunci când este nevoie.
Astfel, și în acest caz am demarat verificări privind cursa menționată, urmând să luăm toate măsurile care se impun, inclusiv la nivel de prevenție, pentru a evita apariția unor situații care pot afecta experiența de călătorie a pasagerilor și a șoferilor.”
Trimite articolul
Xbagajele pe care sigur le-ai pus si pe jos se pun in portbagaj cucoana draga nu pe bancheta unde vor sta alte persoane Clar?
-
Pai si daca taximetristul i-a spus sa puna bagajele pe bancheta din spate ce sa faca saraca femeie? Ea a pus bagajele unde a zis taximetristul, ea de vina ca le-a pus unde a zis taximetristul?