Au fost 11 variante de traseu pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii. Din cele 11 variante, în urma analizelor de criterii – 70% economice și 30% de mediu, a fost aleasă câștigătoare o rută care se desprinde din A1 în zona Remetea Mare și continuă în paralel cu centura Timișoara Sud până în zona Giroc. De acolo, traseul continuă pe ruta Jebel – Opatița – Stamora Germană – Moravița, până la granița cu Serbia. 85 de puncte din 100 a obținut această rută în cadrul analizei.
32 luni a avut la dispoziție câștigătorul licitației de realizare a studiului de fezabilitate, Search Corporation SRL – Egis Romania SA, din august 2019.
„S-a încheiat analiza multicriterială a studiului de fezabilitate pentru Autostrada Timișoara – Moravița (circa 70 de km lungime), iar acum pot începe investigațiile de teren și proiectarea detaliată. În cadrul proiectului, au fost cercetate 11 variante de traseu. Toate au fost comparate în cadrul analizei multicriteriale, pe baza unor norme economice și de mediu (…) Pe primul loc se află, la mare distanță de celelalte alternative de traseu, varianta 5 (85 de puncte din 100, în timp ce a doua clasată a avut 54 de puncte). A9 Timișoara – Moravița este crucială pentru conexiunea vestului țării cu Serbia și, mai departe, la rețeaua rutieră din Balcanii de Vest, respectiv din sudul Europei”, a scris Cătălin Drulă pe Facebook.
Trimite articolul
XSă vă mai cumpăr niște harți și markere, ca sa va jucați în continuarea de-a TRASATUL DE AUTOSTRĂZI PE HĂRȚI ? 🤔
Că pe cele începute de 10 -15 ani, nici “de-al dracu’ ” nu vreți să vă straduiți să le finalizati (Nadlac-Sibiu, Borș-Tg.Mureș)…! 😠
-
Pai tovarase Dan mai uita-te si tu pe sit-ul peundemerg.ro si vezi situatia la zi pe sectoarele de autostrada pe care se lucreaza in santier (A1, A10, A3, A0, A7, drumul expres Pitesti-Craiova), altele care sunt in licitatii si altele in proiectare! Cat despte tronsonul de autostrada A1 Nadlac-Sibiu este finalizat de 2 ani cu exceptia unei bucati de 13 KM dintre Cosava si Holdea unde din cauza ineptiilor pesedeilor tai se taraganeaza executia celor 13 km de pe aici de vreo 10 ani !!! Sa speram ca se va rezolva odata si mizeria lasata de pesedei pe aici (cearta purtata de pesedei cu UE pentru realizarea tunelurilor peste care sa treaca ursiii! Si desi pesedeii tai stiau ca nu au nici o sansa cu UE ei tot “langa” o tineau cu “fara tunele”)! Si pe Bors-Tg. Mures se lucreaza pe 4 loturi si a mai ramas un singur lot la care in curand se finalizeaza licitatia (parca Suplacu de Barcau-Chiribis care este relicitat a treia oara)!!! Voi pricepeti ceva comunistilor din ce va tot scriu sau sunteti “incurabili”?? Si mai uita-te tovarase Dan pe forumul de care iti tot fac vorbire si mai te documenteaza cu mersul santierelor la zi pe autostrazi, cai ferate, drunuri expres si nationale, stadioane, etc. si apoi vino sa “ne mai cumperi harti si markere”!!