Traficul feroviar a fost afectat în cursul nopții de vremea nefavorabilă în vestul țării, zonă aflată sub incidența Codului Roșu de ploi torențiale. Astfel, din cauza poilor torențiale, pe intervalul de stații Poarta – Slatina Timiș s-au înregistrat deranjamente majore la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.
“Pentru intervenția cu drezinele pantograf pe întreaga distanță, 4 trenuri de călători au fost oprite în stațiile Slatina Timiș, Teregova, Poarta și Vălișoara. Este vorba despre trenurile IR 1996 (Timișoara-Mangalia), IR 15591 (București Nord – Arad), IR 1692 (Timișoara- București) și
“Pentru intervenția cu drezinele pantograf pe întreaga distanță, 4 trenuri de călători au fost oprite în stațiile Slatina Timiș, Teregova, Poarta și Vălișoara. Este vorba despre trenurile IR 1996 (Timișoara-Mangalia), IR 15591 (București Nord – Arad), IR 1692 (Timișoara- București) și
IR1995 (Mangalia – Timișoara)” – precizează Oana Brânzan, purtator de cuvânt al CFR SA.
Până la remedierea deranjamentelor, trenurile circulă tractate de o locomotivă Diesel, pe întreaga relație Poarta – Slatina Timiș. “Echipele de interventie acționează pe întreaga zonă încă din cursul nopții, se acționează și la această oră pentru remedierea deranjamentelor și repunerea sub tensiune a liniei de contact, astfel încât traficul feroviar să se desfășoare în condiții normale” – mai spune Oana Brânzan.
Până la remedierea deranjamentelor, trenurile circulă tractate de o locomotivă Diesel, pe întreaga relație Poarta – Slatina Timiș. “Echipele de interventie acționează pe întreaga zonă încă din cursul nopții, se acționează și la această oră pentru remedierea deranjamentelor și repunerea sub tensiune a liniei de contact, astfel încât traficul feroviar să se desfășoare în condiții normale” – mai spune Oana Brânzan.
Citiți principiile noastre de moderare aici!