Potrivit Jurnalului de Argeş, citat de ZF, Dacia ar fi transmis că „pentru ameliorarea performanţei companiei, se initiază un program avantajos de încetare a contractelor de muncă prin acordul părţilor (perimetrul CM ADSA & RMR) incepând cu 1 iulie 2022.
Automotive News Europe, cea mai cunoscută publicaţie de business din industria auto europeană, scria că Renault a primit mai multe oferte de parteneriat pentru divizia responsabilă de motoare diesel şi benzină pe care o va înfiinţa alături de cea dedicată maşinilor electrice şi diviziei software, potrivit unor surse apropiate companiei.
Renault are în plan înfiinţarea a două divizii – una pentru maşini electrice în Franţa şi una dedicată motoarelor termice pentru diviziile din afara Franţei.
Sursele citate de Automotive News Europe spun că deja grupul francez a primit cereri de parteneriat pentru divizia de motoare termice – care va include Automobile Dacia, Uzina Mecanică de la Mioveni şi Renault Technologie Roumanie. Miza o reprezintă obţinerea de fonduri pentru investiţiile în dezvoltarea maşinilor electrice segment pe care Tesla a devenit un jucător principal inclusiv în Europa.
Dacă în viitoarea companie pentru maşini electrice Renault va deţine majoritatea, planul pentru cealaltă companie, pentru motoare termice, va fi să rămână cu 40% din acţiuni, iar 60% să fie vândute – astfel, uzina Dacia de la Mioveni ar putea avea un alt proprietar în perioada următoare.
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
XGata și cu Loganuuuu
Pe vremea Daciei 1300 nu am auzit de asa ceva. Dimpotriva se faceau angajari in draci pt a putea satisface cerintele romanilor pt Dacia 1300.
Acum ca uzina e ……..privatizata s-a schimbat situatia …..De ex. Dusterul pe gaz si benzina nu mai poate fi comandat .(?!) Interesant!
Oare va merge pe calea lui Oltcit?
No numa-ntreb si io…
cel mai mare contribuție la bugetul de stat….plusam împrumuturile …:))))
Un mod mai elegant de-a inchide o fabrica. Din partea mea sa plece invartinduse, nu sunt fan Renault, au facut niste cotete numite lighian care oricum le privesti, tot dacie e.
-
Oare tu ce mașină ai?
Sau poate ești mai smecher și aștepți Pito Trans, să te ducă și aducă gratis la schimbul?
Pagubă în ciuperci…..ducă-se francezii de unde au venit ! Așa le trebuie la Group Dacia , în 1992 au venit nemții de la Volkswagen să preia Dacia și nu au vrut guvernanții , au plecat în Cehia…..cum arăta Skoda înainte de 1990 și cum arată acum Skoda …..a venit Renault și a făcut un rahat din Dacia …..
DOAMNE AJUTA SA SCAPAM DE EI SI DE TIGAILE LOR !!!!!
SA PLECE IN AFRICA !!!
-
Plin de imbecili pe aici, Dacia aduce multe procente in pib ul Romaniei da sa plece ca noi nu ne vindem tara. Asa nu am vandut nici Aro la Mercedes si altele si sau dus dracului.
Imbecililor, daca pleaca si astia de la noi cu ce inlocuiti minusu in pib?
Repet, plin de cretini.-
Corect.
-
Se poate inlocui cu o alta firma producatoare de masini. De data asta una care sa faca masini, nu cotete.
-
S-o trezit BMW-ul de 30 de ani din tine, jojoaca. Nu te duce mintea la mai mult, ca, deh cocalaru’ tot cocalar…
-
-
De ce nu e fac masini electrice in Ropmania ? Cacealmeaua chinezeasca, numita, derutant, “Dacia Spring” este sprijinita cu bani publici, bani care ajung …la chinezi !