Momentul cu o importanță deosebită pentru România nu a trecut neobservat de giganții din mediul online. Astfel că motorul de căutare Google și-a schimbat logo-ul pentru ziua de astăzi, atât pe pagina principală cât și pe paginile de căutări. Google a înlocuit cele două litere de „o” din numele său cu steagul României, iar pe pagina principală logo-ul companiei este direcționat către toate rezultate unei căutări având cuvintele cheie „Centenarul Marii Uniri”.
Și cea mai folosită și răspândită rețea de socializare din România, Facebook, a făcut modificări de Ziua Națională. Pentru a personaliza fotografiile de profil, Facebook a creat nu mai puțin de 6 rame speciale, fie doar cu tricolorul, fie cu mesaje precum „La mulți ani, România!”; „Ziua Națională a României”, „100 Marea Unirea”.
De asemenea, pe platforma video YouTube au fost realizate scurte materiale informative despre Unirea României și importanța zilei de 1 Decembrie.
https://www.youtube.com/watch?v=4mr7fTy74y8
Citiți principiile noastre de moderare aici!