„Din dorința de a fi și mai aproape de comunitatea locală, reprezentanții companiei au decis să încheie un parteneriat de sponsorizare cu clubul nostru pentru sezonul 2024-2025. Cu ocazia oficializării înțelegerii, conferința de presă premergătoare duelului cu FC Hermannstadt a fost găzduită de cel mai mare centru comercial al orașului de pe Mureș” – anunță UTA, pe siteul oficial.
Prezent la fața locului, noul director tehnic al clubului, Decebal Grădinariu a spus:
„Suntem într-o locație indedit, după cum vedeți. Am acceptat invitația celor de la Atrium Mall, pentru a vă anunța colaborarea cu această societate, care se intinde pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire, desigur. Nu doar proximitatea geografică face ca acest parteneriat între cele mai cunoscute branduri arădene să fie organică, oarecum, ci și obiectivele de performanță comune ale acestor branduri. Toate acțiunile comune care vor avea loc voe fi anunțate în prealabil, pentru că vom avea și alte întâlniri în această locație. Mulțumiri partenerului nostru, Atrium Mall pentru încredera de a veni alături de noi și suntem convinși că vom avea succese pe toată perioada colaborării. În proiectele comune, ne dorim o vizibilitate din ce în ce mai mare. Mult succes, Atrium Mall!”.
Trimite articolul
Xchiar merge ca multi zic UTA Arad si atunci A sa fie de la atrium