ARAD. În cursul zilei de ieri, UTA a prezentat un nou partener care i se alătură în poiectul din acest an. Este vorba de compania Haineken, care vine la Arad prin brandul Neumarkt.
„Autenticitatea și tăria de caracter sunt parte din personalitatea brandului Neumarkt®. De fiecare dată când le recunoaștem la ceilalți, le promovăm așa cum putem mai bine, iar asocierea cu UTA Arad este încă o ocazie extraordinară de a face acest lucru. Ne dorim să construim un parteneriat de tradiție, așa cum le stă bine unor nume puternice, care împărtășesc aceleași valori și dorința de a fi alături de suporterii din Arad. UTA Arad este o legendă locală, iar noi, HEINEKEN România, căutăm permanent să ne conectăm într-un mod cât mai relevant cu comunitățile locale. Strategia noastră de sustenabilitate, Brewing a Better World, are o componentă dedicată susținerii comunităților. Ne bucurăm, deci, să adăugăm încă o inițiativă care ne aduce aproape de comunitate, împărtășind pasiunea pentru performanță și energia fabuloasă a competițiilor. Mult succes, UTA Arad, să ne bucurăm împreună de cât mai multe reușite!”, a declarat Gheorghe Andresz, Director Traditional Trade & Out-of-Home HEINEKEN România.
La rândul său, directorul general al UTA-ei, Decebal Grădinariu a spus: „Ne bucurăm să oficializăm colaborarea cu HEINEKEN România, care, prin brandul Neumarkt, un nume important din portofoliul companiei, este acum lângă noi. Suntem onorați de asociere și suntem convinși că vom avea realizări pe măsura așteptărilor tuturor. UTA este cel mai reprezentativ reper al Aradului, iar concretizarea relației cu un partener de o asemnea anvergură ne determină să credem că, împreună, vom deveni – cu toții – și mai puternici. Bun venit, HEINEKEN România, în familia UTA!”.