Cu ocazia Adunării Generale a Ligii Profesioniste de Fotbal a fost prezentat noul sponsor al primei divizii din România, Superbet, care va da și numele competiției. Din acest sezon, numele primului eșalon românesc se va schimba în Superliga.
„Parteneriatul s-a încheiat pentru doi ani cât mai există contract cu LPF. Suma nu e confidențială, dar este parte din cele 28 de milioane de euro, pe care îi plătim noi Ligii pentru drepturile TV și cele comerciale. Acest parteneriat face parte din contractul pentru drepturile de televizare și cele comericiale ale SuperLigii. Cei trei parteneri, LPF, sAD și SuperBet își propun ca împreună să crească numărul de spectatori pe stadioane și audiența TV. Doi ani de zile s-a jucat cu stadioane goale, a fost pandemie, de acum se încearcă atragerea spectatorilor pe stadioane, ar trebui ca toate cluburile să facă acest lucru, să meargă spectatorii ca la o distracție. Trebuie crescută audiența pentru a fi mulțumiți partenerii care transmit competiția, cu accent pe tinerii care trebuie atrași spre fotbal”, a spus Orlando Nicoară, șeful eAD, compania care deține drepturile TV.
Mingea oficială va fi tot Select, brănduită cu sponsorul SuperBet, și va purte numele Select Brillant Super TB. Meciurile de Superliga vor avea din acest an parte şi de sistemul de arbitraj VAR.
Trimite articolul
XLiga 2!!!
Falimentul!!!
Altetico nu e UTA!
Penibil. Noi avem superliga? Liga pseudo-fotbalistilor.
ati vazut despre asta e vorba.
“ar trebui ca toate cluburile să facă acest lucru, să meargă spectatorii ca la o distracție.”
mica distractie de weekend, Nu conteaza cine castiga, toata lumea castiga!