ARAD. Sunt zile fierbinți la UTA, deoarece trebuie anunțată Liga Profesionistă de Fotbal cu privire la stadionul pe care se va disputa meciul dintre UTA și Rapid, din 20 octombrie.
Săptămâna trecută, o delegație a clubului UTA a fost la Oradea, pentru a inspecta stadionul „Iuliu Bodola”. După câteva ore petrecute acolo, oficialii arădenilor au venit acasă „vorbind singuri”. Sunt foarte multe de făcut la arena bihoreană, iar UTA nu prea mai are timp pentru a aduce îmbunătățiri. Sigur, lumea se poate întreba: de ce FC Bihor a putut juca meciul cu FCSB, din Cupa României, pe acel stadion, iar UTA nu poate. E simplu: gazdele au primit dispensă de la Federația Română de Fotbal, pentru că evoluează în liga a III-a.
Mai multe lucrări
UTA ar trebui să construiască platforme pentru camerele de luat vederi ale celor care dețin drepturile TV, apoi e nevoie de instalarea fibrei optice pentru VAR ceea ce presupune alte lucrări. Intrările în stadion nu sunt conforme, iar nocturna e foarte scumpă pentru a fi închiriată. Toate acestea i-au făcut pe cei de la UTA să se gândească de zece ori dacă mai merg la Oradea.
Cel mai probabil, se vor decide după vizita de mâine, de la stadionul „Iuliu Bodola”, când utiștii mai merg o dată să vadă ce derogări pot obține de la LPF.
Vor transport gratuit
„Asociația Suporter Club UTA solicită conducerii AFC UTA Arad să pună la dispoziția suporterilor abonați mijloace de transport pentru deplasarea acestora la Oradea, acolo unde UTA va disputa partidele considerate pe teren propriu.
Considerăm că acest gest, de a pune la dispoziția suporterilor care și-au cumpărat abonamente pentru sezonul 2023-2024 transport pentru a se deplasa de la Arad la Oradea, este unul minim necesar și o dovadă de bun simț față de acești suporteri” – este anunțul celor de la Suporter Club UTA.
De urmărit dacă se va mai merge la Oradea, deoarece Sibiul e pregătit să o găzduiască pe UTA.
Răspunsul lui Meszar
Omul numărul 1 de la UTA ne-a declarat că va comunica în curând ce se va întâmpla cu meciurile din acest an considerate acasă, dar le-a răspuns și celor de la SCU.
„Pentru a vorbi în numele abonaților trebuie să îndeplinești o condiție obligatorie: să fii abonat, însă niciun lider de la SCU nu are abonament. În curând, vom comunica publicului soluțiile pe care le-am identificat pentru această perioadă dificilă, în care echipa noastră va fi nevoită, din nou, să plece departe de casă. Deciziile se vor lua ținând cont de un disconfort cât mai mic posibil pentru echipă și suporteri” – a declarat Alexandru Meszar.
Trimite articolul
XAm abonament de zece ani, dar cat e Miszeria in club nu o sa il mai fac. Poate din cauza asta reprezentantii suporterilor nu si-au mai facut abonamente. Sau poate ca stiau ca se schimba gazonul?
SI ACUM SINCER..!!!! DACA ESTI UTIST ADEVĂRAT, MERGI SI ITI PLĂTEȘTI TU, FACI UN BINE ECHIPEI ARĂDENE, NU TOT SĂ STĂM LA MILOAGĂ!!! IAR ABONAȚII, MDA…ACOLO SE POATE DISCUTA, DAR ȘI EI DACĂ AR INȚELEGE SITUAȚIA AR AJUTA CLUBUL!!! MERGÂND PE CHELTUIALA LOR, NU ESTE DE VINĂ UTA!!!! CA ECHIPĂ, SAU CLUBUL CĂ GAZONUL NU ESTE BUN SAU CĂ ACUM VREA PRIMARUL SĂ SCHIMBE GAZONUL!!! CU RESPECT, HAIDE UTA!!!
-
gazonul este nou de 3 ani cine s-ar fii gandit ca ei fac mafie si il schimba? pai cei cu abonamente ce fac? avem cele mai scumpe abonamente din liga 1, cine plateste noul gazon? ne meritam soarta. cat mai este de furat nu pleaca nimeni
Veniti la Lugoj,un stadion dragut cu nocturna la nici o ora de Arad (nu spuneți la nimeni…..mulți uitați)
E stadionul din Oradea învechit dar cu siguranță ar fi tribunele pline !
Mai bine treceți granita și jucați la unguri pe undeva…
Pentru cei care au platit abonamente este normal sa li se asigure deplasarea de catre club, dar suporterii fara abonamente ar trebui sa faca efortul deplasarii chiar daca le raman mai putini bani pentru bautura!
-
Nu vrei sa ti se plateasca si biletul de tramvai in ziua meciului cand UTA joaca in Arad ca sa vii la meci?
Am mai spus-o si ieri. Eu cred ca datoria morala de a pune la dispozitia suporterilor transportul la Oradea o are Primaria. Ei sunt cei care au cosnstruit si au preluat de bun un stadion defectuos pe care dupa 3 ani de la inaugurare trebuiesc facute reparatii majore.
Ma gandesc ca daca ar fi penalizat firmele constructoare pentru intarzieri si proasta calitate a lucrarilor poate acei bani ar fi acoperit acum cheltuielile cu transportul.