ARAD. Mai mulți suporteri au cerut informații suplimentare despre proiectul propus de grupul de investitori care dorea să preia administrarea clubului UTA, după ce asocierea a picat. Suporter Club UTA, care a participat la mai multe discuții, a trimis schița cu obiectivele proiectului „UTA – NextGen”, după conferința de presă pe care a susținut-o la două zile după comunicatul clubului.
Prima parte a proiectului s-ar fi întins pe cinci ani. „Proiectul UTA – NextGen își dorește să stabilizeze și să reformeze clubul pe termen lung, pentru generația următoare, precum și să creeze cadrul necesar pentru creșterea și dezvoltarea următoarei generații de fotbaliști ai Aradului. Pe lângă cele două obiective, dorim crearea unui club solid financiar și ca bază materială, care să poată face performanță”, se arată în material.
Pentru primii doi ani ar fi urmat stabilizarea financiară și investiții în baza materială, dar și crearea unei echipe secunde. Obiectivul minim ar fi fost o clasare pe locurile 6-8 sau play-off, având un buget anual estimat de 6,5 milioane de euro.
„An 1+2 – stabilizarea financiară a clubului prin achitarea tuturor datoriilor, reformarea totală a organigramei, prin identificarea pe fiecare poziție a unor oameni competenți, demararea lucrărilor la baza materială – Centru integrat de pregătire cu minim 4 terenuri de antrenament, sală de mese, condiții de recuperare, cabinet medical, sală forță etc. Marketizarea clubului, pregătirea unui sistem performant de scouting și transferuri, crearea echipei UTA 2 (Liga 3) pentru a roda atât tinerii din academie, cât și jucători de perspectivă, români sau străini”.
Exploatarea regiunii
Conform planului, pentru următoarele două sezoane bugetul ar fi ajuns la 7,5-8 milioane de euro pe an, cu obiectiv intrarea în play-off și participarea în cupele europene. În această perioadă s-ar fi pus accent pe imaginea clubului și creșterea încasărilor din marketing. Erau vizate și orașe ca Timișoara, Oradea sau Deva.
„An 3+4 – Valorificarea imaginii clubului, creșterea substanțială a încasărilor din marketing, implementarea unor programe de loializare a fanilor astfel încât UTA să devină club REGIONAL, profitând de faptul că orașe precum Timișoara, Oradea, Deva etc. – nu au fotbal de prima ligă sau stadioane moderne. Acest demers de club regional nu vizează doar fan-base-ul (cu accent pe copii – creștem o generație de utiști la Timișoara/Oradea), ci și exploatarea potențialului economic al Regiunii de Vest, a doua cea mai dezvoltată zonă după București. Finalizarea Centrului de pregătire, promovare UTA 2 în Liga 2, integrarea unor jucători formați de club în prima echipă, primele rezultate ale programului de scouting. Schimbarea formei juridice în SA”.
Câștigarea campionatului
Pentru al 5-lea an din proiect, clubul și-ar fi propus ca obiectiv câștigarea campionatului și participarea în cupele europene, cu un buget de 8-9 milioane de euro. „Anul 5 – Ajungerea la maturitate a implementării primilor 4 ani de program, club solid, stabil financiar cu organigramă stabilă, un fan base și un potențial de marketing exploatat la maxim”.
În schița acestui proiect se vorbește de un al doilea obiectiv principal – deschiderea clubului către arădeni, la modul real, prin implementarea unui program gen „socios” prin care „toți arădenii vor putea participa activ la viața echipei. Încă din Anul 2 al proiectului se va implementa la un nivel incipient, urmând ca din Anul 3+4, odată cu schimbarea formei juridice în SA, acești <<socios>> vor deveni acționari ai clubului. Pe lângă latura de atașament, acest program are menirea să aducă un aport important de capital în club”, se mai arată în materialul furnizat de SCU.
Trimite articolul
XUn proiect sanatos pe care noi si doar noi stim sa-l ratam !!!
Vai de noi …
Oate Florentino Perez ce spune când nişte şmecheri bruneți dau peste el : ” Suntem investitori şi vrem să vă schimbăm din funcție”
Cum ați distrus UTA în 2014, karma se numește, așa sunteți voi distruși în 2 ani!
Atletico nu e UTA!
-
Perfect de acord. Dar nici Atletico nu e Meszar pe persoana fizica
-
Din păcate, pentru Meszi UTA e Atletico! Adică, fără brandul național, Atletico era zero! Au ajuns cei care înjurau UTA înainte de 2014, să fie UTA! Oricum, și azi, cei mai buni copii sunt împrumutați de Atletico la UTA, anual, clubul mamă având un număr semnificativ de procente la vânzarea lor! Exemple: Man și Petre!
-
”…având un număr semnificativ de procente la vânzarea lor!” În condițiile în care aportul financiar al Atletico, în cazul Man, Oaidă și Petre (defapt a tuturor copiilor și juniorilor) a fost infim, părinții acestora suportau toate cheltuielile de transport, cazare, masă, taxa de participare la turnee, pe lângă taxa/cotizația lunară (fără a primi o chitanță măcar). Doar zic!
-
O alta generatie de tatuati si buni de nimic.