În special, pentru stingerea litigiilor, returnarea creditărilor şi a achitării restanţelor către bugetul de stat, care atârnă ca o „piatră de moară”.
Provocat de un telespectator, nedumerit de ce nu se încearcă obţinerea unor bani prin amplasarea unor panouri publicitare în jurul „dreptunghiului verde”, Catanzariti şi-a dezvăluit strategia. Sub genericul: „Ajutaţi UTA !”, cu sprijinul unei companii naţionale de telefonie, va fi demarată o amplă campanie, atât pe plan intern, cât şi internaţional. Cu un simplu SMS (4 Euro) oricine poate pune umărul la salvarea „Doamnei”.
O altă iniţiativă, face referire la o inedită tombolă, al cărei mare premiu este un hotel în Arad. Un om de afaceri local este dispus să cedeze un hotel, la un preţ promoţional, mult sub preţul pieţei. După obţinerea tuturor aprobărilor de la instituţiile statului se vor tipări 200 000 de bilete de tombolă în valoare de 20 lei/bucată. Cu jumătate din suma obţinută (aprox. un milion Euro) se va achita hotelul, iar cealaltă va intra în visteria clubului. Iar, la final, cel mai norocos jucător va deveni proprietarul unui hotel în oraşul nostru.
D.S.
Citiți principiile noastre de moderare aici!