„Sincer, am cochetat cu ideea implicării la UTA de mai mult timp. Dar, în condițiile pandemiei, a anului mai dificil din punct de vedere financiar, iar apoi nefiind siguri că din punct de vedere sportiv UTA va rămâne în primul eșalon, am amânat demararea colaborării până acum. După cum ați văzut și pe siglele din spatele meu de UTA ne leagă culorile. De mai mulți ani am luat în calcul implicarea în acest mod la UTA, bazându-ne pe proiectul serios, în dezvoltare. Suntem firmă cu capital românesc în întregime, din Satu Mare, iar anul viitor facem și noi 20 de ani de piața comercială din România. Așa cum UTA este denumită Campioana Provinciei, ne-am făcut și noi un țel din asta și anume ca în câțiva ani să-i călcăm pe urme cel puțin printre firmele de profil. Ne-am implicat la UTA și pentru că iubim sportul, iar pasiunea arădenilor pentru fotbal și acest club e și ea binecunoscută în toată țara. Oricine din România aude de Arad se gândește și la UTA. Dacă până acum eram un împătimit al fotbalului, de acum, sunt și un fan al echipei”, a declarat Laszlo Leber, directorul de marketing de la CBA.
La rândul său, managerul general de la UTA, Attila Broszovsky a spus: „Avem plăcerea să-i urăm bun venit în familia UTA și firmei CBA Nord Vest, sperând – totodată – la o colaborare cât mai fructuoasă, pe un termen cât mai lung”.
Trimite articolul
XBine ați venit si Va dorim colaborare foarte bune, cu beneficii de ambele părți.
Totuși, UTA nu mai este campioana provinciei.
In 2020 ne-a egalat CFR Cluj la numărul de titluri (6) iar in 2021 ne-a depășit.
Și pe ale noastre s-a cam depus praf din păcate.