Două etape de „sacrificiu”
„Primele două etape din retur (n.a.: cu Metalul Reşiţa şi FC Braşov) vom juca pe Motorul. În paralel vom monta tribune metalice pentru o capacitate de 2 000 locuri, vom reamenaja vestiarele pe Gloria şi vom cere omologare pentru Liga 2. Cum va fi aprobat bugetul şi ne va permite timpul vom demara lucrările la Motorul, unde vom investi 600 000 euro pentru a-l aduce la o capacitate de 4 000 locuri şi a-l putea omologa pentru Liga 1” – a spus Bibarţ.
Întrebat de ce este nevoie de această „navetă” între Motorul şi Gloria, viceprimarul Bibarţ a punctat: „Sigur, era mult mai comod să ne mutăm la Şiria sau Pâncota, terenuri omologate de Liga 2, dar UTA este a arădenilor şi nu am vrut să-i privăm pe suporterii din municipiu de meciurile din acest retur. Pe Gloria vor fi 2000 locuri şi va fi loc şi pentru fotbal şi pentru atletism”.
Unic în România!
La rândul său, Alexandru Meszar a mulţumit Primăriei pentru „ambiţiosul proiect” şi a vorbit despre un proiect unic în România. „Avem nevoie de două omologări. Pentru Gloria până la 30 martie şi pentru Motorul până la 30 iulie. Primăria finanţează această echipă cu 80% şi e normal să investească în bazele sportive. Vreau să cred că aşa cum Motorul a fost pe toate canalele TV, la capitolul negativ, aşa va fi şi după 1 iulie, dar la modul pozitiv. Acolo va fi montat un gazon unic în România, hibrid, fără pământ, care va rămâne tot timpul anului verde, după modelul Manchester” – a promis Meszar.
Citiți principiile noastre de moderare aici!