Asta, după ce echipele proiectanţilor au ajuns pe teren şi au început să facă măsurătorile şi analizele necesare pentru întocmirea documentaţiilor tehnice. „Compania Consitrans a început studiile și lucrările de pe teren, pentru pregătirea documentației tehnice a drumului expres. Proiectanții și inginerii sunt pe traseu. Această fază a șantierului presupune realizarea studiilor topografice și geotehnice, studiilor arheologice și a lucrărilor de deminare, analize de impact și documentaţiile de mediu, studiile de trafic, evaluările de impact, auditul de siguranță rutieră, studiile de soluții pentru relocări de utilități etc. Estimăm că această etapă va dura cel puțin 6 luni, după care munca se mută în birou, la planșa de proiectat. Estimăm că până în luna august vom avea proiectul tehnic”, a spus Cionca.
Acesta a vorbit şi despre faptul că lucrările actuale se desfăşoară pe terenurile oamenilor şi le cere acestora bunăvoinţă. „Rog proprietarii de teren unde se execută forajele și prospecțiunile pentru studiile necesare lucrărilor să înțeleagă disconfortul creat și le mulțumesc pentru susținere. Ultimele exproprieri estimăm că se vor realiza în termen de aproximativ 12 luni”, a menţionat preşedintele CJA.
Acesta a încheiat spunând că „le mulțumesc tuturor primarilor implicați în proiect și colegului meu de la CJ Bihor, Ilie Bolojan, pentru implicare și interes”.
Trimite articolul
XNoroc nostru că pleacă dinspre Oradea.Altfel iar intra SylContrans și dura 7 ani la o calitate execrabilă.Nu îmi e ciudă neapărat că doar o singură firmă câștigă, îmi e ciudă că își bate joc de lucrare și fură omul de la lopată până la directorul firmei.Iar la drumul Arad Pâncota m-a deranjat modul haotic in care s-a organizat șantierul.De ce nu au început dintr-un capăt cu toate utilajele comasate și să fie totul gata în spate? Au spart tot și au reparat pe porțiuni, ca să nu mai vb de comuna Șiria unde oamenii au închis firme sau nu mai puteau ieși cu mașina din curte luni întregi.Multumim pt această șosea dl Bojan.
-
PS: Bolojan.
Ați uitat sa tăiați panglica
Ma doare sufletul ind vad cum distrugeti pamintul fertil al tarii, Sa vezi cum isi freaca miinile fermierii din vest. Da-tii inainte cu sosel ecare ingitt 1000 de hetare din cel mai fertil panit al tarii (desi legatura exista bine merci intre arad si oradea), cu fracturarea hidraulita si cu vaciinul.
-
Pe mine ma doare mintea ce poti debita!
-
Pe bune?
Sa-i dea Dunezeu sanatate lui Bolojan ca daca nu ar fi omul asta ,drumul asta ar fi stat mult si bine pe hartie…,ai nostri Cionca&co,au incercat sa o lungeasca cu trei trasee ,nu se puteau intelege intre ei ca nu avusesera timp sa mai traga un tun cu terenuri,dar Bolojan ia somat ca in Bihor au inceput lucrarile si nu are chef sa ajunga la limita judetului si adormitii care conduc judetul se caca pe ei cu traseul !
Un tractorist
…si 6,, lopatari”…asta da echipa..si utilaje la un asa expes..
-
Ps.expres
Si ce e cu groparii acolo ? Un mormant sapat …dar unde e mortu??? Oricum tara asta e varzaaa.
-
VARZA E TOTUL IN RUMUNICA!
VARZA PE NAIBA! PUTREGAI~
Dacă nu era implicat Bolojan, luam contact cu civilizatii extraterestre, si voi tot nu terminați drumul!! Se laudă submediocru’ ăsta cu munca altuia!!! Da îi și prost, cine naiba îl crede că a avut vreo contribuție…..
DUPA 2000 DE ANII! RUSINE ! TREBUIA SA FIE GATA DE 70 DE ANI CA AUTOSRTADA DIN UNGARIA!
Serios? Asta inseamna ca incep lucrarile?
Luati-va de mana cu ala de la ProInfrastructura care tace chitic de cand nu i-a iesit pasenta la alegeri. Ca deh, oricat a facut Catavencu gura mare pe langa USR, tot un Dandanache de la centru s-a ales.