Branduri internaționale dar și nume locale îndrăgite au ales să devină parteneri Atrium Center începând cu 15 martie.
Astfel, segmentul de cafenele si patiserii se dezvoltă prin brandul german Patiseria Muller, prin cafeneaua Lamborghini dar și prin brandul local Pub Mascara. Zonei de restaurante i s-a adăugat brandul portughez Quasi Pronti ce va fi urmat de Restaurant Românesc, iar în sectorul de fashion a avut loc pe 1 martie deschiderea magazinului Moda Alexia.
Aceasta campanie de extindere a început deja în data 14 februarie prin deschiderea primului shop dedicat aranjamentelor florale, Floraria Anemone și va fi continuată prin atragerea de noi parteneri dornici să ofere publicului arădean cât mai multe opțiuni de cumpărături și distracție.
Constanta îmbunătățire a mixului de magazine și locuri de recreere este expresia respectului cu care Atrium Center își răsplătește publicul care i-a fost alături în aproape 2 ani de activitate.
Tot pentru a veni în întâmpinarea clienților săi, Atrium Center organizează în perioada 1-8 martie Târgul de Mărtișor care cuprinde peste 30 de expozanti. Acestuia i se adaugă campania aniversară care oferă arădenilor șansa de a căștiga 4 excursii în Insulele Canare, oferite de Vest Travel Agency.
23 martie este o zi foarte importantă pentru Atrium Center iar aniversarea celor 2 ani de prezență în Arad se va face într-o atmosferă de sărbătoare creată de super concertul Loredana Groza.
Citiți principiile noastre de moderare aici!